Подробнее на сайте:
https://yetimedicine.ruhttps://whitemedicine.ru
https://indianmedicine.ruhttps://medicinego.ruhttps://bravemedicine.ruhttps://keepmedicine.ru https://enjoymedicine.ruhttps://rankmedicine.ru https://washealth.ruhttps://medicineway.ruhttps://chinese-medicine.ru
https://dearmedicine.ru
https://focmedicine.ruhttps://safemedicine.ru https://natural-cure.ru

خرده فروشی / فروشگاهی

 

غنی سازی تجربه خرید با مطالب جذاب

با نمایشگرهای باشکوه و یکپارچه ساز سامسونگ، خرده فروشان می توانند گستره مشتریان خود را با ایجاد یک برند شناخته شده گسترش دهند

 

روند بازار و نیازها

روند بازار و نیازها با بازار متنوع خرده فروشان تحت تاثیر قرار می گیرد، مشتریان در جستجوی راه های جدید خرید متناسب با نیازهای فردی خود هستند. به این ترتیب، خرده فروشان باید یک نوع متفاوت از تجربه خرید تعاملی را ایجاد کنند که در این عصر جدید فوق اشباع (با عرضه بیش از تقاضا) و دیجیتالی قادر به رقابت باشند.

 

محیط متغیر خرده فروشی

صنعت خرده فروشی با انتقال قدرت از تولیدکنندگان به توزیع کنندگان و از آن به خرده فروشان و در نهایت به مصرف کنندگان، دستخوش تحولی بزرگ شده است، رقابت بر سر منابع غیر مرسوم، به ویژه خرده فروشی آنلاین بین مرزی، سود ناخالص خرده فروشان را کاهش داده است. (سورا الکترونیک خاورمیانه) عادات مراکز خرید متوسط و هزاره به سبب به کارگیری دستگاه های موبایل و رسانه های اجتماعی در مقیاس گسترده متغیر است. بحران مالی جهانی بازار خرده فروشی را در یک حالت رکود جاری ترک کرده است. در مواجهه با این تغییر بنیادی محیط خرید، مرزهای سخت بین خرید مجازی و فیزیکی آغاز به ناپدید شدن کرده اند.

 

جذب مصرف کننده جدید

امروزه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای اطلاعات محور و تجربه گرا هستند. آنها تنها نسبت به یک دهه پیش، دسترسی بیشتری به کانال های اطلاعاتی دارند. در نتیجه، چالش بیشتری برای خرده فروشان برای  ماندن در میدان رقابت ایجاد می کند. با افزایش رواج دستگاه های موبایل و سایت های مروری تولیدشده  توسط کاربر، امروزه مصرف کنندگان هنگام خرید محصولات و خدمات برای تصمیم گیری آگاهانه بر داده های جستجو تکیه می کنند.

 

 

منبع مطالعات خرده فروشی IBM، 2011

 

در فضای فروشگاه به حیاتی ترین ویژگی برای ایجاد وفاداری مشتری بدل شده است چون مشتریان آموخته اند که به خرده فروشانی که یک تجربه خرید به یاد ماندنی ارائه می دهند، پاداش دهند.

 

 

 

  • تجربه در فروشگاه (100٪): دلپذیر، لذت بخش و آسان برای خرید کردن
  • سهولت (96٪): محل فروشگاه و نحوه قرار دادن محصول خرید آن را آسان می کند
  • طبقه بندی (95٪): محصولات و سبک نیازهای مشتری؛ به روز شده، گاهی اوقات انتخاب شخصی شده
  • کیفیت (92٪): محصولات تازه و انتخاب ارزش برتر
  • خدمات به مشتری (90٪): کارکنان آگاه، مشتریان با خدمات راضی هستند
  • چند کانالی(88٪): خرید آسان از طریق وب سایت، بازگشت آنلاین و در فروشگاه آسان
  • در دسترس بودن محصول (86٪): در دسترس بودن همیشگی محصولاتی که مشتریان می خواهد

 

منبع: موسسه IBM ارزش کسب و کار سال 2008، نظرسنجی مصرف کننده خرده فروشی

 

چگونه نمایشگر های دیجیتال می توانند کمک کنند؟

 

با تمام این چالش ها، ضروری است که خرده فروشان با ایجاد نکات کلیدی در تمایز تجربه در فروشگاه منطبق شوند. آنها باید فعالیت های بازاریابی را برای به حداکثر رساندن اثر بخشی پیام هدف قرار دهند و آنها را متنوع بسازند؛ آنها باید خدمات و ارائه اطلاعات در فروشگاه را تسهیل کنند؛ و آنها باید بهره وری هزینه را با کاهش هزینه عملیات افزایش دهند.

 

برای رسیدن به این نیاز ها، نمایشگرهای دیجیتال جهانی از امکانات را بروی خرده فروشان می گشایند، که آنها را قادر به رشد در اقتصاد جدید خرده فروشی می کند:

 

  • به منابع متنوع محتوا برای یک محیط سرشار از اطلاعات متصل شوید.
  • خصوصیات نام تجاری خاص را از طریق تصاویر HD بیان کنید.
  • اطلاعات مهم را در فرصت های تبلیغاتی حساس به زمان ارائه کنید.
  • ارتباط دو طرفه بین مشتریان و کارکنان خرده فروشی را تسهیل کنید.

 

پیشنهاد ما چیست؟

نمایشگرهای دیجیتال سامسونگ یک دسته محصول ساده شده هستند که میتوانند به سهولت استقرار یافته و مدیریت شوند. این ابزارهای قدرتمند خرده فروشان را قادر به ایجاد یک تجربه بصری تاثیرگذار و تجربه خرید سرشار از اطلاعات می کنند.

 

برند خود را با محتوای جذاب فنآوری صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ تبلیغ کنید تا اثربخشی محتوای تبلیغاتی را با ارائه تصاویری پویا و زنده افزایش دهد.

 

مزایا:

- ارائه تصاویر پر جنب و جوش و باطراوت

- کیفیت بالا، درخشندگی بالای صفحه نمایش وکیفیت بالای رنگ

- کنتراست و مدیریت

- تنظیم خلاق نمایشگر

- طراحی هنرمندانه طرح  صفحه نمایش با قابلیت چرخش تصویر

- ارائه محتوا به طور موثر

- محیط دید همه جانبه بر روی صفحه نمایش بزرگ با قاب باریک

 

 

ویژگی های مرتبط

- تضاد دینامیک رنگ ها

-- نمایش تصاویر با تضاد رنگ پویا(5000:1)

 

- ACM و تنظیمات کارخانه

-- سفارشی کردن محتوای رنگ با مدیریت پیشرفته رنگ

 

- وضوح Full HD

-- وضوح تصویر لبه به لبه( به معنای تصویر بدون حاشیه) 1920 در 1980

 

- تکنولوژی ال ای دی حاشیه ای

-- لامپهای LED کمتر منجر به نمایشگری باریک تر و با کارایی انرژی بالاتر می گردد.

 

 

تعامل با مشتریان با محتوایی پویا به وسیله صفحات لمسی تعاملی و سازگاری گسترده رسانه ای، نمایشگرهای سامسونگ توسط ارائه محتوای رسانه ای غنی، تعامل سودمندی با مشتریان برقرار می کنند.

 

مزایا:

- پشتیبانی از رسانه غنی

به کار بردن توالی محتوای پیچیده بدون عیب، صرفنظر از نوع و فرمت فایل

 

- استقرار محتواهای خارجی

آپلود اتوماتیک محتوای خارجی، پیام های درستی را در زمان مناسب تعامل با مشتریان ارائه می کند.

پاسخگو با تقاضاهای مشتریان با تکنولوژی صفحه نمایش لمسی و محتوای تعاملی

 

 

ویژگی های مرتبط

  • مدیا پلیر نهفته[1]

تطابق وسیع که از طیف گسترده ای از کدکس های ویدئویی و صوتی پشتیبانی می کند.

 

  • پردازنده با عملکرد بالا

به کارگیری بی عیب محتوای سنگین ویدئویی با پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی

 

  • اتصال چندگانه

دسترسی  به محتوای دیجیتال با اتصال جامع (HDMI و D-Sub، DP، DVI، RJ45 و S232c)

 

  • قابلیت صفحه نمایش لمسی

افزایش عملیات LFD با روشنایی سریع زمان پاسخ  (40-15 میلی ثانیه) صفحه نمایش لمسی

 

 

کنترل محتوا با گزینه های مدیریت یکپارچه مجهز به ابزار های قدرتمند مدیریت نهفته، نمایشگرهای سامسونگ بهره وری را با پشتیبانی ایجاد محتوای آسان و داخلی (درون سازمانی) و مدیریت متمرکز دستگاه افزایش می دهد.

 

مزایا:

- ایجاد محتوای آسان تر

ایجاد محتوا با استفاده از ابزار داخلی نویسنده محتوا

 

- طراحی حرفه ای قالب ها

 

- کنترل متمرکز دستگاه

نظارت بر واحد های متعدد نمایشگر و مدیریت برنامه ها و عملیات دستگاه ها بر روی یک شبکه.

 

- مدیریت از راه دور

مدیران می تواند از راه دور وضعیت صفحه نمایش، پیکربندی IP، و ایجاد گروه دستگاه ها به منظور مدیریت آسان را کنترل کنند.

 

 

ویژگی های مرتبط

- عملکرد برنامه ریزی هوشمند

مشاهده، ثبت، انتشار و مدیریت محتوای برنامه به هر دو صورت از راه دور یا در محل.

 

- اتصال پیوند داده ای

پشتیبانی در لحظه از اتصال پایگاه داده بین دستگاه نمایشگر و سرور مرکزی که انتقال درست محتوا را تضمین کند.

 

- نویسنده MagicInfo

ایجاد محتوای تعاملی و موثر به وسیله نمایشگر یا با یک PC خارجی که به شبکه متصل است.

 

- اپلیکیشن MagicInfo  تلفن های هوشمند

کنترل دستگاه ها و مدیریت محتوا از طریق یک گوشی هوشمند و با توانایی مدیریت موبایلی.

 

نمونه های نمایشگر سامسونگ چگونه می تواند به کسب و کار من کمک کند؟

نمایشگرهای سامسونگ  محصولات خود را برای پوشش طیف گسترده ای از خدمات تبلیغاتی، از تجارت کردن تا دانش برند و تا هدفگذاری توزیع اطلاعات طراحی کرده است.

 

  • فروشگاه های زنجیره ای منطقه ای، ملی و یا بین المللی

 

 

ارائه یک نام تجاری یکپارچه با نمایش سازگار، محتوای گسترده شرکت مدیریت نمایشگر در فروشگاه های منطقه ای را از طریق محتوای عملیات مبتنی بر شبکه تسهیل می کند.

 

  • مراکز خرید

 

 

- پیام های مناسب به مناطق مختلف را به آسانی با کنترل از راه دور ارائه کنید.

 - محتوای بصری را  با قابلیت های مدیریت پیشرفته رنگ خودکار افزایش دهید.

 

  • کسب و کارهای کوچک خرده فروشی

 

 

- جذب مشتریان جدید با نمایشگرهای دیجیتال که تصاویر از محصول نمایش می دهند.

- ارائه اطلاعات به روز خرید و فروش با نرم افزار داخلی مدیریت محتوا.

 

  • نمایندگی های خودرو

 

 

- نمایش پویا و کاملا طبیعی تصاویر با وضوح HD و درخشندگی عالی صفحه نمایش.

- تجربه خرید مشتریان را  با اتصال آسان به لوازم جانبی بهبود  بخشید.

 

  • بانک ها

 

 

- نمایش اطلاعات مالی در لحظه و با دسترسی مستقیم به پایگاه داده های شرکت.

- تبلیغ محصولات مالی مصرف کننده با ابزار های مدیریت محتوا با استفاده آسان.

 

  • خرده فروشان پوشاک

 

 

- یک تجربه بصری خرید ویژه و باشکوه با طرح های صفحه نمایش دینامیک ایجاد کنید.

- با فن آوری نمایشگرهای پیشرفته در ویترین و نمایش محصول انقلابی ایجاد کنید.

 

  • رستوران ها

 

 

- تحریک اشتهای شام با تصاویر با کیفیت بالا از مواد غذایی اشتها آور.

- تبلیغ فوق العاده محصول در زمان محدود با استفاده از عملکرد برنامه ریزی هوشمند.

 

  • ایستگاه های گاز

 

 

- به حداکثر رساندن دوام محصول با پوشش های مقاوم در برابر آب و هوای صفحه نمایش.

- بهبود فروش محصولات جانبی و خدمات با پیشنهاد های ویژه تبلیغاتی.

 

 

[1] Embedded