Подробнее на сайте: https://homestrong.ruhttps://worknhouse.ru
https://houseconstructor.ru https://endconstruction.ruhttps://do-construction.ru https://domobuilding.ruGo to top of page https://domconstructor.ruhttps://domenter.ru https://sdelaietosam.ruhttps://smartesthouse.ru https://trueconstruction.ru
https://constructme.ruhttps://constructstroi.ruhttps://plusconstruct.ruhttps://svoiastroika.ru

سرگرمی

کنترل هیجان انگیزی تفریحات با نمایشگرهای همه جانبه با کیفیت

راهکارهای نمایش یکپارچه آماده، همه‌جانبه با کیفیت سامسونگ، قابل به کارگیری برای صنعت سرگرمی‌ و همچنین بهبود تجربه مشتریان است.

 

سرگرمی

هر سال، به صورت روز افزونی مصرف‌کننده‌ های سرگرمی‌ ها گرایش به سالن ‌های بزرگ عمومی در عوض مراکز شخصی و کوچک و یا سامانه ‌های سرگرمی خانگی پیدا می‌کنند. این گرایش با افزایش ارتباطات اینترتی جان تازه‌ای می‌گیرد زیرا که مشتریان می‌ توانند به رسانه‌ های راحت‌تر و جذاب‌تر تنها با چند کلیک دسترسی داشته باشند. این سبب چالش برانگیزتر شدن بیشتر این موضوعات برای صنعت سرگرمی می ‌گردد تا مصرف کنندگان را از نیمکت‌ های خود و خانه‌هایش خود خارج ساخته و آن ‌ها را وارد محیط‌ های عمومی و باشگاه‌ های عمومی سرگرمی کنند.‌ (سورا الکترونیک خاورمیانه) این موضوع امیدواری را برای برگشت این گرایش ایجاد کرده است و صنعت سرگرمی باید که‌ راهکارهای جدیدی را برای رقابت با این شیوه جدید بیاموزد.

 

قدرت تجربه

در شرکت اوراکل در سال 2013 یک مطالعه برای اندازه‌ گیری اثر”کیفیت تجربه“ بر روی حساسیت قیمت مشتریان انجام گردید. این یافته ‌ها نشان ‌دهنده‌یک جریان درآمد‌زایی قدرتمند برای محیط‌ های سرگرمی بود، 86% از مشتریان گفته ‌اند که توان پرداخت تا قیمت 25% بیشتر برای یک تجربه هیجان انگیزتر و راحت ‌تر را دارند. فراهم ‌‌آوردن این تجربه سرگرم کننده قوی کلید برای وارد کردن‌ تصادفی و همزمان مشتریان به درون گروه ”طرفداران تجاری“ می ‌شود.

 

 

طرفداران برند افرایش دهندگان فروش هستند و پول بیشتری را برای پیشنهادات انجام شده خرج می ‌کنند 

 

- یک کلمه و توصیه دهانی اولین فاکتور پشت پرده بوده که بین 20 تا 50 درصد از تمام تصمیمات خرید را تعیین می کند.

منبع:”یک راه جدید برای اندازه‌گیری بازاریابی دهان به دهان“.MoKinesey Quarterly ، آپریل 2010

 

- طرفداران برند، حداقل 5 برابر ارزشمندتر از مشتریان معمولی هستند، زیرا آن‌ها پیشنهادات و زمان بیشتری را نسبت به مشتریان معمولی برای کالا به کار می ‌برند.

منبع: موسسه تحلیلی Zuberance

 

- طرفداران برند بیش از 2 برابر مشتریان معمولی ارزش دارند و پیشنهادات و اشتراک اطلاعات در میان آن‌ ها 2 تا 4 برابر مشتریان معمولی است.

منبع:”پرورش دادن یک طرفدار ساده، بازتعریف شبکه اجتماعی‌ از مشتریان احتمالی است“Deloitte ، Merch، 2010

منبع: مطالعه‌های خرده فروشی IBM، 2010

 

تبدیل کردن مشتریان به طرفداران برند

برای تبدیل یک مشتری معاملاتی ساده به درون طرفداران تجاری، باشگاه ‌های عمومی باید یک تجربه قانع‌کننده را برای مشتریان ایجاد کنند. این تجربه بهبود یافته دارای سه عنصر: هیجان ، راحتی و تعاملی بودن است. نخست آنکه، باشگاه باید که نظر و توجه مشتریان را با تصویر پویا و پر جنب و جوش‌ که از طریق رسانه‌هایی پویا دریافت می‌شود را جلب نماید. دوم آنکه باید یک راه ابداعی و راحت را برای جلب اطلاعات توجیه‌ کننده هدف ایجاد کرده و آن را به افراد مشخص در زمان درستی انتقال دهد. سوم، آن باید که ارتباط باکیفیت ایجاد کرده باشد که مشتریان را قادر به تعامل برقرار کردن با باشگاه با شیوه ‌های شخصی مختص هر کدام از آن‌ها نماید.

 

 منبع : تحقیقات‌ خرده فروشی IBM، 2011

 

چگونه نمایشگرهای دیجیتالی می ‌توانند به این موضوع کمک کنند؟

باشگاه‌های عمومی سرگرمی به دنبال راه‌ هایی برای رویارویی با انتظارات مشتریان طرفدار نام تجاری خود می‌گردد در عین حال نیز سعی می‌کنند که هزینه‌های عملیاتی را نیز تحت کنترل خود بگیرند. همچنین آن‌ ها نیاز به آن دارند که راهکاری را بیابند که بتواند که مفاهیم با معنا و تازه‌ای را بدون آن که نیازمند صرف هزینه‌های هنگفت خرید و نگهداری باشد، در کار خود ایجاد نمایند.‌ همچنین آن‌ها نیاز به سامانه دارند که برای یکپارچه‌ سازی قابل اطمینان، مقیاس‌پذیر و راحت باشد که بتواند که تصویر زیبای از آنچه که وجود دارد را خلق کند. نمایشگرهای‌ دیجیتالی پاسخ به تمام این نیازها است.

نمایشگرهای دیجیتالی برای گستره‌ی بزرگی راز نمایشگرهای اطلاعاتی تعاملی، از طریق پخش تبلیغات با محتوای ویدئویی HD با قابلیت برنامه‌ ریزی و نشان دادن اطلاعات، ایده آل است.

نمایش ‌های قالب بزرگ می ‌توانند همچنین به عنوان کارهای هنری و همه ‌جانبه‌ برای اضافه کردن عامل ‌های هیجانی برای هر باشگاه عمومی باشند. ارزش افزوده نمایشگرهای دیجیتالی آن است که می ‌توانند‌ به راحتی نصب‌ شده و به صورت کارآمدی با ظرفیت‌ های کنترلی همزمان کنترل شده و دارای رابط کاربری انعطاف ‌پذیری باشند.‌ با یک سامانه دیجتالی آخرین مدل، باشگاه ‌های سرگرمی می‌ تواند با افزایش مشتریان طرفدار و گسترش موضوعات مورد توجه آن ‌ها، درآمد خود را افزایش دهند.

محصولات سامسونگ با یک بسته کامل از ساختارها تجهیز شده است که آن‌ها را راهکاری مناسب برای صنعت سرگرمی می نماید. اطمینان‌ پذیری‌، نوآوری و انعطاف پذیری این راهکارهای نمایشی سبب ایجاد یک تجربه اطلاعاتی و لذت بخش برای مشتریان است.

ایجاد مشغولیت و درگیری ذهنی مشتریان از طریق فناوری ‌های نمایش پیشرفته

نمایشگرهای سامسونگ این اجازه را به مشتریان می ‌دهند که آن با یک محیط رسانه‌ای شخصی شده و قانع‌ کننده در ارتباط قرار گیرند.

 

مزایا:

فرایند ویدئویی پیشرفته

بازی با محتوای ویدئویی پیچید با پشتیبانی کد‌های چندگانه و پشتیبانی از فرایند‌های اجرای ویدئویی.

 

شخصی سازی تعاملی

تحویل محتوای هدف ‌گیری‌ شده برای مشتریان ویژه‌ با به کار بردن فناوری صحفه لمسی و دیگر لوازم جانبی تعاملی دیگر.

 

ایجاد سازگاری‌های عالی

ایجاد‌کننده ارتباط جامع و فراگیر با ابزارهای جانبی که بسیار از کاربران به راحتی می ‌توانند که از طریق منابع مختلف با آن مرتبط شوند.

 

 

ساختارهای مرتبط:

 

راهکار صفحه لمسی

عملگرهای LFD بهبود یافته با زمان‌های پاسخ دهی صحفه لمسی با نوردهی سریع (15 تا 40 میلی ثانیه)

 

پلتفرم‌های ویندوز

سازگاری با پلتفرم‌ های سامانه عامل ویندوز این امکان را به LFD‌های سامسونگ می ‌دهند که بتواند با زیرساخت ‌های فناوری اطلاعات و سامانه‌ های حقوقی مرتبط در ارتباط قرار بگیرد.

 

پخش‌کننده ‌های رسانه درونی سازی شده

پشتیبانی‌ گسترده از محدوده ای از کدهای ویدئویی و صوتی

 

پردازنده‌های کیفیت بالا

اجرای محتوای ویدئویی بدون وقفه با هسته پردازنده 1GHz دوگانه

 

ایجاد یک محیط سرگرم‌کننده‌ قوی

ایجاد یک محیط سرگم ‌کننده قوی که با با شبکه قابل برنامه ‌ریزی و محتواهای به روزرسانی شده‌ تجهیز شده‌اند، محصولات نمایشگرهای سامسونگ سبب شده ‌اند که این محصولات به راحتی برای تحویل اطلاعات هدفمند به افراد درست در زمان درست به ‌کار گرفته‌ شوند.

 

مزایا:

محتوای قوی نمایشی با ارتباط DB

تسهیل نمایش همزمان محتوای DB با به کاربردن قالب ‌های پیش آماده شده و ابزارهای کنترل ‌کننده درونی ‌سازی شده

 

مدیریت سامانه ‌های بصری با راهکارهای رسانه ای درونی ‌سازی ‌شده

کاهش تجهیزات و منابع مورد نیاز با به کاربردن راهکارهای رسانه‌ ای

 

گسترش محتواها به چند مکان مختلف

راحت‌تر کردن تحویل محتواهای مرتبط برای نمایش ‌های از راه دور به‌ وسیله راهکارهای مدیریت محتوای مبتنی بر شبکه

 

 

ساختارهای مرتبط:

ارتباط داده (DataLink) همزمان

نگهداری یک ارتباط همزمان با بانک ‌های ‌‌داده درونی برای اطمینان از انتقال مطمئن اطلاعات

 

پخش ‌کننده رسانه MagicInfo

به کارگیری قابلیت‌ های مدیریت نمایش پایه‌ ای برای بهبود کارآمدی هزینه‌ها

 

کنترل‌ کننده‌های MagicInfo

به کارگیری ارتباط اینترنتی برای ایجاد کنترل از راه دور و محتواهای توزیع شده از طریق یک مکان مرکزی

 

مدیریت محتوای از راه دور

مدیریت یک شبکه کنترل از راه دور (وضعیت ‌های نمایشگر، برنامه‌ریزی ‌های محتوا، IP آدرس ‌ها)

 

راهکار نمایشگر‌های سامسونگ چگونه می ‌تواند به تجارت من کمک کند؟

 صنعت سرگرمی اولین اولویت برای بهبود تجربه‌های مشتریان را دارد. نمایشگرهای دیجیتال پیشنهاد دهنده گستره وسیعی از گزینه‌ های برای محیط ‌های سرگرمی مختلف هستند، هر کدام از این موارد قابلیت ‌های خود را داشته و سبک‌ های وابسته به انتظارات مخاطبین خود را بیان می‌کنند.

 

سینماها

 

 

نمایش یکپارچه و‌ خوش نما سبب می‌شود که مشتریان جلب امتیازات این نمایشگرها با تصاویر منوی کیفیت بالا شوند.

سامانه‌های مدیریت از راه دور، استراتژی‌های متناسب با هر محتوا را به شکل ساده‌تری ارائه می‌دهد.

 

موزه ‌ها

 

 

بهبود محتواهای خلاقانه به راحتی در این روش گسترش و توسعه پیدا می‌کنند که می‌تواند برای بازدیدکننده ها جذاب باشد.

نمایشگرهای بزرگ مقیاس توانایی نمایش با کیفیت و رویدادهای در جریان را دارند.

 

مراکز جلسات و قرار دادها

 

 

ابزارهای ایجاد محتوای درونی ‌سازی شده که می ‌توانند طرح بندی ‌های اطلاعاتی چشم ‌نواز را ایجاد کنند.

سامانه ‌های برنامه‌ ریزی با قابلیت برنامه ‌ریزی که می ‌توانند سبب افزایش درآمدها باشند.

 

استادیوم‌ها

 

 

تصاویر پرجنب و جوش و شفاف شده که سبب ایجاد هیجاندر زمان پخش زنده‌ بازی می‌شود.

ارتباط یکپارچه برای منابع خارجی تحلیل بازی‌ که سبب بهبود تجربه دیداری می ‌شود.